Veszprém

2015.06.02. 09:24

Városmarketing gyémánt díjjal ismerték el Veszprém arculatát

Veszprém városát a Magyar Marketing Szövetség „Városmarketing gyémánt” díjban részesítette arculattervezés kategóriában. Az elismerést Brányi Mária alpolgármester vehette át Budapesten.

Balla Emőke

A díj a Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával jött létre. Célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére, valamint, hogy segítse a tapasztalatcserét a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közt.

A pályázatra hat kategóriában lehetett nevezni, melyek közül Veszprém az „Arculattervezés” témakörben nyújtotta be pályázati anyagát. E témában a város márkáját, imázsát tartalmilag építő design megoldásokat kellett ismertetni. A város az elmúlt években folyamatosan frissítette, és egységesítette arculatát, ma már szinte minden városi intézményben megtalálható az új „koronás logó”. Az arculat grafikai létrehozásában és az arculati kézikönyv elkészítésében Jokesz Antal, Vargha Balázs és Gerhes Gábor (mindhárman állami művészeti díjjal elismert szakemberek) vettek részt, ők emelték az uralkodói jelképet logóvá, tovább erősítve a már ismert, „Veszprém a királynék városa” szlogent.

Az új, egységes arculat kialakításért tett erőfeszítéseket ismerte most el a szövetség ezzel a jeles díjjal. Az értékelésben a stratégia, koncepcionális megalapozottság, a tervezés folyamata, a kreativitás, unikalitás, valamint az arculat alkalmazásának sokszerűsége szempontokat vették figyelembe.

A kitüntetést a város egy éven keresztül használhatja.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!