Olvasó

2015.06.23. 14:35

Kirándulás Klagenfurtba

Május 22-23-án Ausztriába tettünk kirándulást. Kora hajnalban szakadó esőben indultunk útnak Klagenfurt felé.

Olvasó

Ötórás buszozás után érkeztünk meg a szállásunkra, ahol mindenki elfoglalta a szobáját, s kezdődhetett a nagy kaland. Először a Minimundust néztük meg, ahol a világ nevezetességeinek kicsinyített másai találhatók, például a Szabadság-szobor, a Fehér Ház, Práter, Szent Márk tér, Halászbástya, s még sorolhatnám. Nekünk Willy Foggot megelőzve mindössze 3 óra alatt sikerült körbejárnunk a Földet.

Ezután meglátogattuk a hüllőállatkertet, ahol kígyókat, teknősöket s más hüllőfajtákat láthattunk. A bátrabbak pedig kipróbálhatták, hogy milyen érzés, mikor egy kígyó simul a nyakához. Majd hajókáztunk a Wörthi-tavon, Maria Wörth gyönyörű szigetéig utaztunk, ahol megnéztük a templomot.

A nap utolsó közös programja a Pyramidenkogel volt, ami egy magas hegyre épült kilátó, melynek belsejében lift és csúszda is található. A lift minden oldala üveg, a csúszda a kilátó tetejéről indul és nagyon gyors. Növelte is az adrenalinszintünket! Fáradtan tértünk vissza a szállásra, ahol mindenki hamar nyugovóra is tért. Másnap újult erővel és bizakodva ébredtünk, hogy az esőzés végre alábbhagy, de sajnos továbbra is csak zúdult ránk. A bőséges reggeli után Klagenfurtba indultunk városnézésre. Utolsó megállónk az Obir cseppkőbarlang volt, ahol szájtátva gyönyörködtünk a természet által megalkotott csodákban. A kirándulás nagyon tetszett, remélem, jövőre is elmehetek. Köszönjük Bíróné Szabó Hajnalkának a kirándulás megszervezését.