2009.10.22. 16:35
Bemutatták Tóth Bori 2010-es kollekcióját - Olasz befektetés eredménye a magyar üzletasszonyok ruhatára
Napló - Szerda este a Millenáris Teátrumban mutatták be Tóth Bori őszi-téli Business Look kollekcióját.
A 100 millió forintos olasz beruházás keretében elkészült prêt-à-porter márka a sikeres, vezető beosztású, dolgozó nő számára kínál a mindennapi üzleti életben használható, de azért a klasszikus női eleganciát hangsúlyozó darabokat.
Nemzetközi beruházásnak köszönhetően közel 1000 fős közönség előtt mutatták be Tóth Bori Business Look kollekcióját tegnap a Millenáris Parkban. A gránitlapokkal burkolt, mindösszesen öt centi magas kifutót a századelőt idéző, újraértelmezett, klasszikus elegancia uralta. A kizárólag természetes anyagokból álló kollekció alapanyagai, mint például a gyapjú, a gyapjúkasmír szövetek, a tweedek Franciaországból, Olaszországból és Ausztriából érkeztek.
A kollekciót az az igény hívta életre, hogy társadalmunk ez elmúlt években jelentős szerkezeti átalakuláson esett át, mondja a tervező. "A nők többsége újra szervezi saját és a családja életét, részt vállalnak a politikában, üzletben és a hatalom világában és igyekeznek helyet teremteni maguknak a döntéshozatalban is. Ennek megfelelően a nőknek olyan ruhatárat kell kialakítaniuk, amely nem csak szakmájuk presztízs-elvárásaihoz igazodik, de kényelmes, viselhető és variálható is."
A márka előnye a nemzetközi brandekkel szemben, hogy a felső-közép árkategóriát képviseli, így az üzletasszonyok számára megfizethetőbb lesz. A bemutatott szettek egyes darabjai egymással is jól variálhatóak, mindemellett a szezonálisan megújuló új kollekciók egymásra épüljenek majd, vagyis az idei ruhákhoz jövőre, a hozzájuk harmonizáló új elemekkel egészíthető ki a ruhatár.
A bemutatott kollekciót nem elsősorban színpadra, hanem a mindennapokba: irodákba, tárgyalási szituációkba, az üzleti szféra egyedi és mereven szabályozott rendszerébe álmodta a tervező.