Lóerőben gazdag év volt az idei

2016. december 30., 09:00 szerző: Heffler Péter
Ahogy tettük tavaly, idén is belenézünk a visszapillantó tükörbe, és a Lóerő magazinban egy kicsit számot adunk az évről, melyben ezúttal is igyekeztünk „padlógázt” nyomni.
hirdetes_kapcsolo: 1
data['nincs_banner']: 0
G->reklam_mentes: 0

2016-ban a mai számmal együtt ötvenegyedik alkalommal jelentkezünk az autó-motor mániás olvasóinknak, és csupán két pénteken - január 1-jén, illetve augusztus 19-én, amikor az ünnepi anyagok áldozatául esett a Lóerő magazin - nem tudtuk felpörgetni a fordulatszámot.

Idén amellett, hogy végig tudósítottunk a megyei szlalom-, illetve gokartbajnokságról, nyomon követtük Klausz Kristóf, fiatal pápai raliversenyző szezonját, beszámoltunk a ralidény legjobb futamának választott Veszprém-raliról, ott voltunk a rajongók kedvencének számító Mikulás-ralin, és bár nem megyei vonatkozású, de fél szemünket a Formula-1 küzdelmein is rajta tartottuk.

 

Büszkén mondhatjuk, hogy teszteltük a Renault Talismant, Kadjart és Megane-t, továbbá volt szerencsénk a Nissan Navarrához és a SEAT Atecához is, és még a Lada Kalina Crosst sem bántuk meg.

Adtunk hírt veterán, sport- és amerikai autók, Suzukik, Toyoták, valamint motorok találkozójáról, a Hungarian Baja terep-rali világkupafutamról, a megyénket is érintő Peking-Párizs túraversenyről, de még a helyi amatőr ralipilótákat száguldásra hívó Nagyvázsony- kupáról, vagy a közkedvelt Marsal'Trophyról is tudósítottunk.

Igyekeztünk hasznos tanácsokkal ellátni kedves olvasóinkat téli- vagy éppen nyárigumi-vásárlás terén, hóláncvétel előtt, a gyerekülés szakszerű behelyezése, továbbá alvázvédelem, fagymentesítés, vagy csak a kocsi akkumulátorának karbantartása kapcsán, de próbáltunk segítséget nyújtani kifejezetten autósoknak szóló karácsonyi ajándékok ötletében is.

A motorosokkal együtt készültünk a télre, elismételve a legfontosabb tudnivalókat a kétkerekűek problémamentes használatáról és tárolásáról a hidegebb hónapokban. A 2016-ban üzembe állított Komplex közlekedési ellenőrzési pontok (KKEP) apropóján fog-lalkoztunk azzal, hogy hol, mikortól és mit mérnek, majd természetesen azzal szintúgy, hogy pontosan mit is látnak az autósokat pásztázó kamerák.

Írtunk a rendszámokat érintő változásokról, arról, hogy a magyar ember miért nem tud körforgalmat, hóláncot, de még ködlámpát sem használni, kiveséztük az autó-szerelőket kötő regisztrációt, de a lehetséges és igényelt KRESZ-változásokról sem feledkeztünk meg.

Bemutattuk, hogy milyen friss jogosítvánnyal a volán mögött, nőként autószervizben, és a megye legveszélyesebb útjait is górcső alá vettük. Időről időre jelentkeztünk rendőrségi hírekkel, melyekben a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság által szervezett, nagy érdeklődéssel kísért bűn- és baleset-megelőzési programok, vagy éppen különféle statisztikák szerepeltek.

Adtunk még vezetési tanácsokat, és itinerként szolgáló olvasói történettel is készültünk autóvásárlás előtt állóknak.

Voltak vissza-visszatérő rovataink, mint például a „Hány éve történt", és büszkén jelenthetjük, hogy nagy népszerűségnek örvendtek a „hét autósai" is.

Tehát kijelenthetjük, hogy 2016 Lóerőben gazdag év volt, melyet követően szeretnénk még tovább növelni a tempót, és egy fokozattal még feljebb kapcsolni az előttünk álló új esztendőben.

Heffler Péter

2016. december 30., 09:00 szerző: Heffler Péter

Részletes műsor

loader image

Műsorok betöltése...