2024.07.08. 06:00
Terjed a mesterséges intelligencia alkalmazása
Az innovációban élenjáró és a digitális átállást kiemelten kezelő cégeknél terjed leginkább a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása – derül ki a K&H kutatásának 2024 első félévi adataiból. Ma a cégek főként fordítási, tolmácsolási feladatokra, beszédfelismerésre, gépi fordításra, chatbotok működtetésére alkalmazzák. A marketingkommunikáció területén első alkalommal mérték a kutatók a felhasználást, de rögtön 15 százalékos eredményt kaptak. Úgy tűnik, itt a legnagyobb az áttörés, ami nem véletlen. Napjaink fogyasztói társadalmában óriási túlkínálat mutatkozik a termékek, szolgáltatások terén és a vásárlói kedv is messze meghaladja az anyagi lehetőségeket. Ennek áthidalásában persze "segít" a bank, de az, hogy a vásárlás iránti vágyat már kényszernek érezze az ember... nos, az a marketingkommunikáció feladata.