2023.11.09. 18:00
Kommentcunami hatására levélben kért elnézést a szállásadóktól a vezérigazgató
Késedelmes fizetés miatt magyar nyelven kért elnézést azoktól a szállásadóktól Glenn Fogel, a Booking vezérigazgatója a kedden kiküldött e-mailben, akik késve jutottak a pénzükhöz, vagy még mindig nem kapták meg azt.
A hivatalos levelezések között mindenképpen ritka, személyes hangvételű üzenet érkezett a szállásadókhoz kedden, amelynek utolsó sorai és az aláírás igencsak eltér a megszokottól Fotó: Szijártó János
Mint írta, a szállásadók és vendégeik minél magasabb kiszolgálása érdekében fontos fejlesztéseket kellett végrehajtaniuk, beleértve pénzügyi és fizetési platformjaik rendszerfrissítését. ,,Annak ellenére, hogy alaposan megterveztük és előre értesítettük önt és többi partnerünket, hogy ezt a munkát elvégezzük, számos előre nem látható probléma adódott. Ennek következtében néhány partnerünk kifizetése megszakadt. Tudjuk, hogy az érintettek közül egyeseknek ez hatással volt vállalkozására, valamint szakmai és magánéletére. Ezt mélységesen sajnálom. A késések a kifizetések megérkezésében, amelyet egyes partnereink tapasztaltak, hosszabbak voltak, mint amire számítottunk. Ez nem az a szolgáltatási színvonal, amelyet valaha is szeretnénk nyújtani partnereinknek. Tudjuk, hogy elmaradtunk a tőlünk elvárható teljesítménytől, és elismerjük, hogy még sokat kell dolgoznunk, hogy visszaszerezzük bizalmát. Azon partnereink számára, akiknek a fizetése további 21 napot vagy többet késett (a 10 napos fizetési befagyasztás után, amelyet kezdetben az átállás részeként közöltünk), jó szándékunk jeléül egyszeri készpénzes fizetést ajánlunk fel – áll a levélben. Majd hozzáteszi, hogy teljes mértékben megérti, ha személyes bocsánatkérése nem változtat azon a hatáson, amit az adott vállalkozásra gyakoroltak. Az okozott kellemetlenségért pedig elnézést kér.
A hivatalos levelezések között mindenképpen ritka, személyes hangvételű üzenet előzménye az volt, hogy sok szállásadó nem kapta meg a pénzét a vállalattól, és ezért egy eddig nem túl gyakran alkalmazott eszközt vetettek be, a vállalat vezetőit, köztük a vezérigazgatót kommentek sokaságával árasztották el a közösségi oldalakon. A kommentcunami aztán megtette hatását, kedden Glenn Fogel elnézést kért azoktól a szállásadóktól, akik késve kapták meg pénzüket, vagy még mindig várják a nekik járó juttatást, amit egyébként a Booking már beszedett.
Most úgy tűnik, talán pozitív fordulatot vesz a hónapok óta tartó botrányos ügy.