2018.05.10. 17:06
Téves SMS-eket küldött ügyfeleinek a Raiffeisen
A bank azt kéri az érintettektől, hogy az üzeneteket tekintsék tárgytalannak.
A bank csütörtökön arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy a hibát 2018.05.09-én 16:15-kor elhárították,
és a téves üzenetek után díjat, vagy költséget nem számítanak fel.
Hozzátették továbbá, hogy az üzenetek a bankszámlák forgalmát, egyenlegét és a kapcsolódó szolgáltatásokat nem érintették.
Az üzeneteket egyébként „egy szerződött szolgáltatójuknál egy alkalommal felmerült technikai hibából eredően ténylegesen végre nem hajtott tranzakciókra vonatkozóan” küldték ki.
Az ügyfelek a bankszámla forgalmáról és egyenlegéről a Raiffeisen DirektNet-en, vagy Mobil Alkalmazásban bármikor tájékozódhatnak.
Az okozott kellemetlenségért a bank elnézést kért az érintettektől.