2020.01.15. 15:10
Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben
A GKI Digital adatai szerint éves szinten az aktív online vásárlók száma több mint 3,2 millió volt, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak az interneten.
Forrás: Shutterstock
A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta mintegy 1000 alkalommal, miközben az oldalon mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok között.
A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.
Élményre fordult az ajándék
Jelentős átalakuláson van túl a bónuszos-kuponos piac, mint már korábban írtuk, míg korábban az alacsony ár volt a legfontosabb a vevőknek, most „a lehető legjobb élmény”. Hozzátette, a cég már inkább élmény-webshop, mint kuponos oldal.