2019.02.14. 06:00
Nagyot megy a Tinder, cseng a kassza
Hogy kinek mennyi jót, vagy értékeset hoz a Valetin-napon (is) a Tinder, azt nem tudni, de hogy remek üzlet, az biztos.
Forrás: Shutterstock
Egy nemrég készült YouGov felmérés szerint sokan csalódnak a társkereső weboldalakban.
Mint írják, hogy csupán alkalmi partnert keressen a tinderező, arra háromszor akkora az esély a férfiak esetében, mint a nők között. A vizsgálatban részt vevők harmada egyenesen úgy tartja, a társkereső weboldalak „megölik” a romantikát.
Sivár vagy nélkülözhetetlen?
A legrosszabb véleményük persze azoknak van, akik sohasem használták: ők a társkereső szolgáltatásokat „szomorúnak, értelmetlennek vagy egyenesen veszélyesnek” minősítették.
Sokkal kedvezőbb a Tinder és a többi társkereső megítélése a regisztráltak körében.
Az amerikai felnőttek 39 százaléka, a 18-24 évesek 47 százaléka használt randioldalakat a Match Group kimutatása alapján. Ez az a cég, amelyik számos randioldalt, s mobilalkalmazást, többek között a Tindert és az OKCupidot is birtokolja.
Akárhogy is: tömegek használják
A Tinder felhasználószáma egyre nő: előfizetői számának az utóbbi három évben mért emelkedését mutatja millióban mérve a Statista diagramja.
A Match Group 30 százalékkal növelte tavaly a bevételeit:
összesen 1,73 milliárd dollárt keresett 12 hónap alatt.
Ennek a Tinder applikáció közel felét, 805 millió dollárt hozta.
Egyelőre végtelen növekedést látni
A Tinder tavaly 1,25 millió új előfizetőt szerzett, így a teljes előfizetői bázisa 4,35 millióra nőtt. A fizetős előfizetők plusz szolgáltatásokat kapnak, amelyek javítják a randizás lehetőségeit, nekik akár
elég egy okostelefon, meg a párezer forintnyi előfizetés a boldogsághoz.
A Match Group részvényeinek értéke az elmúlt 12 hónapban 38 százalékkal nőtt. A folyamatosan bővülő online társkereső piac egyik vezető szereplőjeként a cég ma 16 milliárd dollárt ér.
Borítókép: Shutterstock