Reklám

2012.04.08. 17:16

DRV az elégedett ügyfelekért! (x)

A DRV Zrt. 2011 őszén, több mint 1500 fogyasztót érintő elégedettség felmérést hajtott végre külső független szakértő cég bevonásával.

Napló Online

A DRV Zrt.-vel, mint SZOLGÁLATÓVAL való elégedettség javult és erős!

A fogyasztók 82,1 %-a teljes mértékben (5-ös érték), vagy legalább 4-es szinten elégedett általánosságban a társasággal.

A műszaki szakemberek felkészültsége

A szakmai hozzáértés mellett, a munkatársak udvariasságával kapcsolatban 94,9%-os elégedettséget mért a kutató intézet.

Ivóvízminőség

Javult a társaság által szolgáltatott ivóvíz minőségének megítélése. Az elégedettségi szint az ivóvíz ízére, színére és tisztaságára vonatkozó megítélést foglalja magában.

Csatornaszolgáltatás színvonala

Az elégedettség alapvetően a szaghatások, kiöntések, dugulások megelőzésére és elhárítására vonatkozik.

Zavartalan csatorna-szolgáltatás

A megkérdezettek 86 %-a egyetlen zavart sem tapasztalt az elmúlt egy év során a csatornaszolgáltatás esetében!

Gyorsan elérhető hibadiszpécserek

A DRV Zrt. másfél évvel ezelőtt helyi hívás díjával tárcsázható központi hibadiszpécser szolgálatot hozott létre a közterületi hibabejelentések gyors és egyszerű fogadása céljából. Munkánk eredményeképpen jelentősen javult - fogyasztóink szerint - a diszpécserek elérhetősége.

Gyors és szakszerű hibaelhárítás

Rendkívül lényeges, hogy a bejelentett közterületi hibákat a DRV Zrt. gyorsan és szakszerűen elhárítsa. Az egyik legnagyobb mértékű előrelépést e témában érte el a Társaság, ugyanis 13,3 %-kal növekedett a hibaelhárítás színvonalával kapcsolatos elégedettségi mutató. Ráadásul nem csak szakszerű a hibaelhárításra, de még arra is gondot fordított a DRV, hogy a hibajavítással kapcsolatban tájékoztassa az érintetteket. Az ezzel kapcsolatos elégedettség 19,5%-kal javult az előző évi értékhez képest.

Tervszerű karbantartásokkal kapcsolatos előzetes tájékoztatás

Bár általában csak néhány órát vesznek igénybe a tervszerű karbantartási munkálatok, mégis fokozott figyelmet fordít a DRV Zrt. arra, hogy az információ lehetőség szerint a legszélesebb körhöz időben eljusson. Az előzetes tájékoztatókat a megyei és helyi lapokban, társaságunk honlapján jeleníti meg a Társaság, szükség szerint szórólapokat is elhelyez az érintett fogyasztási helyeken. A befektetett munkát értékelték a fogyasztók, melyet a kimagasló elégedettségi érték is alátámaszt!

A DRV Zrt. 2011 őszén, több mint 1500 fogyasztót érintő elégedettség felmérést hajtott végre külső független szakértő cég bevonásával.

A Társaság törekszik arra, hogy vevői igényeinek maradéktalanul megfeleljen. Kiemelten kezeli a környezet megóvását, a vízellátás biztonságát!

Korszerű minőségirányítási eszközök alkalmazásával törekszik a szervezeti kiválóság elérésére!

DRV Zrt. - A VÍZIKÖZMŰ SZOLGÁLTATÓ

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!