Lóerő

2016.06.16. 18:25

Herczignek csak jót jelent Veszprém

Veszprém - Az országos ralibajnokság negyedik futamának számító huszonharmadik Veszprém-ralin bőven kijutott a drámai küzdelmekből. Herczig Norbert még közelebb került a bajnoki címhez, míg a pápai Klausz Kristóf most nem tudott ellépni kategóriaellenfeleitől.

Heffler Péter

Mivel a pontvadászat legnehezebb versenyeként tartják számon a veszprémit, egyedüliként másfélszeres szorzó járt az itt szerzett pontokért, tehát a pilóták tudták, hogy sokat lehet nyerni, vagy éppen bukni is.

Herczig Norbert (felül) megállíthatatlan volt Veszprémben is, a Balogh-Holczer páros a kiesések következtében végül a bronzéremnek örülhetett

A küzdelem így minden várakozást felülmúlt, hiszen négy gyorsasági szakaszt követően nem kis meglepetésre a Ranga Péter-Bán Viktor kettős vezetett, azonban az ötödik etapon műszaki okok miatt fel kellett adniuk a versenyt. Ekkor a tavalyi győztes Herczig Norbert- Igor Bacigál duó került az élre, amely már az első nap végére tetemes, tizenhét másodperces előnyt gyűjtött össze, és azt magabiztos versenyzésüknek köszönhetően a futam végéig meg is tartották. A dobogó második fokára Ollé Sándor és Czakó-Budai Annamária, míg a harmadikra Balogh János és Holczer Dániel állhatott fel. - Nagyon régen volt ilyen nehéz versenye az országos ralibajnokságnak, de minden jó, ha a vége jó számunkra - mondta Herczig Norbert. - Mind a két versenynapot nagyon élveztük, szenzációs, jó vonalvezetésű pályákon mentünk, jól választottunk gumikat, így nagy lépést tettünk a hőn áhított bajnoki cím megszerzése felé, amihez a Székesfehérvár-ralin még egy lépéssel közelebb szeretnénk kerülni - értékelt a bajnok.

Klausz Kristóf és Kazár Miklós nem volt szerencsés. Előbbi remek versenyzés után az utolsó gyorson esett ki, míg utóbbinak egy busz ment neki

Klausz Kristóf is elléphetett volna kategóriaellenfeleitől, ám technikai gondok miatt kénytelen volt feladni a versenyt. - Már a rajttól kezdve jól működött minden, a gyorsaságik nyolcvan-kilencven százalékát meg tudtuk nyerni, de az utolsó szakasz felénél elszakadt a vízpumpa szíja, ezért felforrt a motorban a hűtőfolyadék és nem tudtuk folytatni a futamot - árulta el a pápai pilóta.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!