2009.04.08. 16:30
A Music Television is a választásra buzdít
Brüsszel - Az Európai Bizottság megállapodott az MTV Networks International televíziós csoporttal, így a Music Television, a VIVA, és a Nickelodeon adókon is a júniusi európai parlamenti választásokon való voksolásra buzdítják a fiatalokat.
Margot Wallström, az Európai Bizottság témafelelős alelnöke a szerdai brüsszeli bejelentéskor kiemelte, hogy a legutóbbi szavazáson a 18–24 év közötti fiatalok részvételi aránya alacsony volt, holott az uniónak szüksége van a jövőt jelentő generáció ötleteire, aktív közreműködésére.
A Hallasz engem, Európa? című kampány rövid reklámfilmjei a csoport valamennyi csatornáján, köztük a Music Television, VIVA, Nickelodeon adókon futnak majd, valamennyi tagállamban, az unió összes hivatalos nyelvén - mondta el Antonio Campo dall’Orto, az MTV Networks International zenei ügyvezető alelnöke.
A kampány - amelynek részletei megtalálhatók a www.caneuhearme.eu internetes oldalon is - április 30-án éri el tetőpontját.
(MTI)