2013.05.15. 12:32
Internetes tévézés, adományozás, mint marketing fogás
Az elektronikus média tartalmi és technikai lehetőségeinek sokoldalú elemzésével folytatódott szerdán délelőtt Siófokon a Média Hungary konferencia.
Az egyértelműen látszik, hogy mára az érdeklődés középpontjába került az internetes tévézés. Fogyasztói oldalról nézve még az elején tartó folyamat a szakmai érdeklődést már igencsak felkeltette. Olyannyira, hogy a megválaszolandó kérdések között ilyenek szerepelnek: az internetes televíziózás mennyire lesz képes kielégíteni a szakma és a fogyasztók elvárásait, mikortól jelent veszélyt a fizetős tévés szolgáltatásokra, mennyire áramlik át a hirdetési bevétel az új formákba, meddig maradnak meg a hagyományos szereplők.
Új megközelítést választott az a kerekasztal-beszélgetés, amelyik az adományozást, mint a társadalmi haszonszerzés kérdéskörét tekintette át. A résztvevők számba vették, kik azok, akik részt vesznek ebben a folyamatban, milyen motivációs szándékok vezérlik őket. Már régóta tudott az adományozás marketing haszna, és az utóbbi időben egyre többen tudatosan és tervezetten élnek vele.