Hírek

2013.05.15. 12:32

Internetes tévézés, adományozás, mint marketing fogás

Az elektronikus média tartalmi és technikai lehetőségeinek sokoldalú elemzésével folytatódott szerdán délelőtt Siófokon a Média Hungary konferencia.

Barták Péter

Az egyértelműen látszik, hogy mára az érdeklődés középpontjába került az internetes tévézés. Fogyasztói oldalról nézve még az elején tartó folyamat a szakmai érdeklődést már igencsak felkeltette. Olyannyira, hogy a megválaszolandó kérdések között ilyenek szerepelnek: az internetes televíziózás mennyire lesz képes kielégíteni a szakma és a fogyasztók elvárásait, mikortól jelent veszélyt a fizetős tévés szolgáltatásokra, mennyire áramlik át a hirdetési bevétel az új formákba, meddig maradnak meg a hagyományos szereplők.

Új megközelítést választott az a kerekasztal-beszélgetés, amelyik az adományozást, mint a társadalmi haszonszerzés kérdéskörét tekintette át. A résztvevők számba vették, kik azok, akik részt vesznek ebben a folyamatban, milyen motivációs szándékok vezérlik őket. Már régóta tudott az adományozás marketing haszna, és az utóbbi időben egyre többen tudatosan és tervezetten élnek vele.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!