2020.10.10. 13:36
Negyedszer nyerte el a MagyarBrands díjat a Zsolnay Negyed
A pécsi Zsolnay Kulturális Negyed elnyerte a 2020-as MagyarBrands elismerést a „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában. A díjat 2017 óta immár negyedik alkalommal érdemelte ki.
Pécs, 2013. április 23. Érdeklõdõk a Zsolnay család- és gyártörténeti kiállításon a pécsi Zsolnay Kulturális Negyedben 2014. április 23-án. A Magyar Értéktár 2014 januárjában hat elemmel bõvült ki, közte a Zsolnay Kulturális Negyeddel. MTI Fotó: Sóki Tamás
Forrás: MTI
Fotó: Sóki Tamás
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Célja a vásárlók és az üzleti világ figyelmének ráirányítása a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Zsolnay Kulturális Negyed 2020-ban is kiváló márkának számít a hazai fogyasztói TOP márkák egyikeként.
A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista. A „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában olyan szempontokat vizsgálnak, mint az identitás, a reputáció, a márkaépítés, a tradíció, az ismertség és a kedveltség.
Borítókép: érdeklődők a Zsolnay család- és gyártörténeti kiállításon a pécsi Zsolnay Kulturális Negyedben