2010.02.22. 15:01
A válságkezelés kulcsa: minőséget költséghatékonyan
Budapest - Az egyik kereskedelmi bank tavaly első alkalommal hirdette meg a Business Partner-díjat, mellyel a példaértékű válságkezelő megoldásokat bemutató kis- és középvállalatokat díjazza.
Munkahelymegtartási pályázat, átképzés, új termékek és szolgáltatások bevezetése, intenzívebb marketing – leginkább ezekkel a lépésekkel csökkentették tavaly a válság hatásait a cégek, derült ki a pályázatokból. Az ünnepélyes díjátadót február 19-én tartották.
A Budapest Bank vállalati üzletága tavaly ősszel első alkalommal hirdette meg ügyfelei körében a Partner-díjat, melynek témája a példaértékű válságkezelés volt.
A bank vezetőiből álló zsűri a beérkezett pályázatok közül három céget választott ki, akik széleskörű és újszerű megoldásaikat a pályázati anyag beadását követően egy kisfilm segítségével mutatták be.
A bank önálló pénzügyi kultúra-fejlesztő kiadványa, a MOST! magazin online oldalára, a Mostmagazin.hu-ra feltöltött filmek alapján a weboldal látogatóinak szavazatai döntötték el az első három helyezés sorrendjét.
Az első helyen a veszprémi székhelyű Plasticor Műanyagfeldolgozó Kft. végzett, amely a termékfejlesztés és az energiafelhasználás racionalizálása mellett még a konkurenciával is összefogott egy olyan üzletért, melyre egyedül nem pályázhatott volna.