2011.06.17. 12:42
Kis Tibor szervizvezető szerint minden gond orvosolható
Kis Tibor, az egyik szombathelyi autószerviz vezetője. Számára a legfontosabb az elégedett ügyfél, s mindent megtesz azért, hogy mindenki mosolyogva lépjen ki a szerviz ajtaján. Szerinte minden probléma orvosolható.
- Győr-Moson-Sopron megyéből származom, 1984-ben vándoroltam be Vas megyébe, a katonaéveimet itt töltöttem - mondja Kis Tibor szervizvezető. - Több mint egy évtizede kezdtem el az autóiparban tevékenykedni, márkakereskedésben dolgoztam. Mindig is érdekeltek a műszaki dolgok, ezért nagyon élvezem ezt a munkát. Olyan légkört próbálok meg teremteni a szervizben, melyben jó érzi magát az ügyfél és a dolgozó is. Ezt csak tisztelettel és becsülettel lehet csinálni. Én szervezem a cég ügyes-bajos dolgait, felveszem a telefonokat és interneten is tartom a kapcsolatot. A szlogenünk az, hogy hívjon nyugodtan minket, mert megoldunk bármit.
Kis Tibor napjai mozgalmasan telnek: öt óra, fél hat körül kel fel, újságolvasással kezdi a reggelt. Hét óra körül indul dolgozni, a munkaidő alatt egy percet sem unatkozik. A munkaideje öt órakor jár le, utána a városban intézi a cég ügyeit. Este hat körül ér haza, utána a pihenésé a főszerep.
- Nagyon várom a hétvégét, mert akkor ki tudok kapcsolódni - folytatja a szervizvezető. - Most a kerti munkák szezonja van, szeretek a szabadban tenni, venni. Szeretem, ha rendezett a családi házunk környéke. Ezen kívül barkácsolok is. A szombatok így telnek, vasárnap pedig, mivel a nagyobbik fiam egyetemre jár, a készülődés napja. Ilyenkor be kell segíteni a konyhai munkákba, hiszen egy heti ellátmányt kell csomagolni neki az útra. Délben közösen megebédelünk, majd összepakolunk, délután pedig kivisszük az állomásra a fiút. Ezzel el is telik a hétvége. Nyáron pár napra talán eljutunk a Balatonra, s remélem, hogy összejön a horvátországi nyaralás is. A szomszédokkal nagyon jóban vagyunk, összetartunk évek óta, s együtt indulunk nyaralni is.
Kis Tibor hozzáteszi, hogy ebben a munkában teljesen megtalálta önmagát. Bár az iskolában nem ezt tanulta, de az évek alatt beletanult.
- Szeretek az emberekkel beszélgetni, jó, hogy ilyen sokan ismernek - emeli ki a szervizvezető. - A városban is sokan megállítanak, kérdezgetnek mindenféléről. Ha bejön valaki a szervizbe, azonnal segítünk neki. Nem vagyunk márkafüggők, így bármilyen kocsit be lehet hozni hozzánk. Az előjegyzési listánk másfél hét, de ha sürgős esetben kell a segítség, akkor azt is megoldjuk. Mindegy, hogy férfi vagy nő jön be, fiatal vagy idős, mindenkit egyenlő partnerként kezelünk. Sokszor gyerekeket is behoznak hozzánk, akik elvárják, hogy mindent azonnal megmutassunk nekik. Ezt a feladatot nagyon szívesen magamra vállalom. Sokan elcsodálkoznak azon, hogy milyen rend van a műhelyben, akadt már olyan ügyfél is, aki egy patikához hasonlította a szervizünket. Ezek a dicsérő szavak mindig nagyon jól esnek nekünk.
Ha sürgős esetben kell segítség, azt is meg tudják oldani
Az interjú ideje alatt is csörög a telefon. Ahogy ránéz a kijelzőre, rögtön tudja, ki van a vonal másik végén. Kedves és közvetlen mindenkivel, fejből tudja, melyik névhez, milyen autómárka kapcsolódik. Bár egy hétre előre be vannak táblázva, mégis kerít időpontot a segítséget kérő ügyfélnek.