Borosta

2010.10.09. 06:14

A hódításnak is van illata

Székesfehérvár - A férfiak egyre többet foglalkoznak külsejükkel, s erre felkészültek a kozmetikumokat gyártók is.

Parall Bálint

Széles választékban kínálják termékeiket, dizájnos kiszerelésben, az arcápolástól kezdve a parfümökig. Természetesen a gyártók szeptembertől már folyamatosan piacra dobták, dobják az új, szezonhoz illő termékeket, hiszen a nyári, könnyedebb illatok után most a fás, fűszeresek dominálnak.


Akadnak, akik nem úsznak az árral és a régi, jól bevált illatokat preferálják, mint például az Armani Aqua Di Gio. Azonban megfigyelhető azok tábora is, akik nyomon követik a trendet és az alkalomhoz, a szezonhoz és az egyéniségükhöz passzoló illatot keresik. Egyre nagyobb az igény a férfiak részéről arra is, hogy homogén illatot viseljenek, azaz a deo, a borotválkozás utáni arcszesz és a parfüm is azonos legyen, sőt, az arcápolással is mind többen foglalkoznak, a maguk férfias módján, azaz egyszerű, de hatékony megoldást keresve.
 Egy jó eladó a vevőt látva pontosan tudja, hogy a karakteréhez,  életkorához, stílusához melyik parfüm illik. Viszont a Boss Bottled Night fás, fűszeres illata nem hétköznapi viselet, ezt hódításhoz találták ki, csakúgy, mint az Yves Saint Laurent La Nuit De Lş Homme parfümét, ami ráadásul nem eau de toilette, hanem koncentráltabb parfüm, jóval hosszabb ideig érezhető. A Dolce Gabbana termékcsalád őszi illata nem kihívó, hétköznap is nyugodtan viselhető. A Ralph Lauren sorozat számozott illatai más és más karaktereknek felelnek meg, azaz mindenki megtalálhatja a hozzá illőt. Ezek luxus kategóriás parfümök, természetesen a közép és alsó kategóriában is több száz féle illat közül választhatnak a vevők  mondta Horváth Viktória, Fehérvár legnagyobb parfümválasztékával rendelkező üzletének osztályvezetője.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!