2011.08.25. 09:05
Hiba: nem lehet az interneten vonatjegyet venni
A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető, a jegykiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek - tájékoztatta a társaság csütörtökön délelőtt az MTI-t.
A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.
Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra. Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az együttműködésükre van szükség a vonatokon - hívja fel a figyelmet a MÁV-START Zrt.
A menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az e-mail címüket és a vásárlás időpontját, aki ezen adatok alapján egy úgynevezett utasleadási lapot tölt ki. Ezt a dokumentumot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben, vagy személyesen.
A személyszállítással foglalkozó vasúttársaság kéri, hogy az ebben az időszakban nemzetközi jeggyel utazni szándékozók az indulás előtt keressék fel a személyes ügyfélszolgálatok egyikét. Ezek elérhetőségei a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók - tartalmazza a közlemény.