2016.05.06. 20:24
Bosszantó jelenség - Olvasónk elégedetlen a kábelszolgáltatójával
Veszprém – Egyik olvasónk becsapva érzi magát, mivel olyan szolgáltatásra fizet elő, ami nem, vagy csak alig működik.
Valószínűleg sokaknak van egy történetük a kábelszolgáltatójukról, mely bosszúságra ad okot. Főleg azoknak lehet kellemetlen egy-egy műszaki hiba, egész napos hálózat-karbantartás, akik otthonról végzik a munkájukat. Tóth Zoltán, veszprémi olvasónk is ilyen, így különösen rosszul érintette, amikor több napig akadozott a szolgáltatás.
– A munkámhoz elengedhetetlen az állandó internetkapcsolat, így különösen rosszul érintett, amikor a legutóbbi, az adott napon délre ígért javítást még délután három órakor sem végezték el – kezdte panaszát olvasónk, aki 1994 óta előfizető a szóban forgó kábelszolgáltatónál.
– Többször is telefonáltam, mert szerettem volna tudni, hogy mikor hozzák helyre a hibát, de végig csak hitegettek az ügyfélszolgálaton. Sajnos, nem először fordul elő az ilyesmi, és semmiféle kompenzáció nem jár ilyenkor – tette hozzá Tóth Zoltán, aki még elmondta, hogy a múlt héten például minden nap akadozott az internetszolgáltatás, melyet – a kábelek kiépítettségéből adódóan, más szolgáltató híján – lemondani sem tud.