Hirdetés

2024.07.23. 10:44

Irodai állást keresel Füzesabonyban vagy környékén? Helyezkedj el adminisztrációs pozícióban!

Az adminisztrációs folyamatok a legtöbb vállalkozásnál kulcsfontosságúak, hisz a hatékony és átlátható működés alapjait teremtik meg. Ebben tevékeny szerepet vállalnak az irodai adminisztrátorok, amely pozíció betöltői kifejezetten keresettek a munkaerőpiacon országszerte. A lehetőségek pedig természetesen Füzesabonyban és környékén is adottak lehetnek!

PR cikk

Forrás: Freepik.com

Milyen feladatokat látnak el az irodai adminisztrátorok?

Az irodai adminisztrátorok feladatköre sok esetben meglehetősen változatosan alakul. Munkájuk egyik megkerülhetetlen része a kapcsolattartás, ami a külsős és a belsős kommunikációra egyaránt kiterjed. Ez azt jelenti, hogy kommunikálnak a szállítókkal és egyéb partnerekkel, valamint információkat továbbítanak a vállalaton belül is.

Ugyancsak fontos feladatuk az adat- és dokumentumkezelés, illetve azok rendszerezése is. Ennek értelmében adatbevitel útján naprakészen tartanak bizonyos céges adatbázisokat, lefűzik és iktatják a dokumentumokat, sőt, olykor eseti jelentéseket és kimutatásokat is készítenek, amelyekkel például a vezetőség munkáját támogatják.

Ha pedig már támogatás, mindenképpen megemlítendő, hogy az adminisztrátoroknak ad-hoc jellegű szervezői feladataik is akadhatnak bőséggel. Ez alatt értünk például kisebb meetingeket és tréningeket, de előfordulhat, hogy nagyobb céges rendezvények vagy utazások megszervezésében is elvárt a közreműködésük. Mindezek mellett pedig ráadásként az irodai eszközök elérhetőségéről is gondoskodniuk kell, amelyek beszerzése – hiány vagy fogyóban lévő készletek esetén – szintén a felelősségi körükbe tartozhat.

Irodai adminisztrátori lehetőségek Füzesabonyban és környékén

Az adminisztrátori álláslehetőségek Füzesabony és környéke vonatkozásában is gyakran képezik részét az álláskínálatnak. A régió álláspiacára fókuszáló fuzesabonyallas.hu felületén például már több alkalommal is találkozhattak füzesabonyi adminisztrátori munkalehetőségekkel az álláskeresők az adminisztráció, irodai munka álláskategória alatt: https://fuzesabonyallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka.

Ráadásul a portál felületén különböző szakmai asszisztensi pozíciók (pl. minőségügyi asszisztens, anyaggazdálkodási asszisztens, logisztikai asszisztens) is időről időre feltűnnek, amelyek szintén ideális választásként szolgálhatnak az adminisztrációs munkák iránt érdeklődök számára. Ezen munkakörök ugyanis jelentős mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is együtt járnak.

Az irodai adminisztrátori pozíciókhoz kapcsolódó elvárások

Az adminisztrátori álláslehetőségek kapcsán jellemzően több követelményt is meghatároznak a munkáltatók. Az iskolai végzettség tekintetében általában legalább az érettségi az elvárt, de a magasabb képesítés kétségkívül előnyt jelenthet a kiválasztás során. Ahogy természetesen a releváns tapasztalat is.

Kiemelten fontos elvárásnak számít a felhasználói szintű számítógépes ismeret, magában foglalva az MS Office programok magabiztos használatát. A nyelvtudás szintén megjelenhet a követelmények között, különösen akkor, ha az adott cég nemzetközi piacokon is tevékenykedik. Mindezen felül pedig a precizitás, a pontosság, a rendszerszemlélet és a kiemelkedő kommunikáció is a fontosabb kritériumok között szokott helyet kapni.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában