2017.01.17. 14:05
Hogyan ne viselkedjünk postai alkalmazottként?
Egész év végén vártam a 10 ezer forintos utalványt, amit nyugdíjasként kapok, de sajnos nem érkezett meg a tavalyi évben.
Így január első munkanapján bementem a Kossuth utcai postára érdeklődni, ahol a dolgozók nagyon aranyosan a segítségemre voltak, saját telefonról értesítették a Munkácsy utcai postát az üggyel kapcsolatban, hogy nézzenek utána, náluk van-e az utalványom. Én azonnal buszra szálltam.
Ott felháborító fogadtatásban részesültem. A nagyon fiatal postás hölgy viselkedése elfogadhatatlan volt, azt mondta, örüljek neki, hogy megkapom az utalványom, nem kellene még reklamálnom is, hogy eddig nem kaptam meg. Én 68 éves koromig dolgoztam a kereskedelemben boltvezetőként, ha így viselkedtem volna a vásárlóimmal, soha egy vevőm sem lett volna.
Nem a saját pénzét adta, nem kértem sokat, pusztán, hogy végezze a munkáját és segítsen. Nem egy, nem két ismerősöm van, aki hasonló helyzetbe került a Munkácsy úti posta dolgozóival kapcsolatban. Sokszor vérlázító stílust engednek meg maguknak. Többek a kézbesítéseket sem végzik becsülettel.
Jó volna, ha valaki (esetleg a főnökük) egy kis jó modort tanítana a „hölgyeknek", és tudtukra adná, hogy ezért kapják a fizetésüket, nem pedig az idős emberek megalázásáért.
Kocsis Jenőné
Veszprém