Hírek

2010.12.29. 07:58

Három nap melegvíz nélkül

Nyárád - Több család is melegvíz nélkül maradt karácsonykor, de a hibát a hét elején elhárították. Olvasónkat az háborította fel, hogy azt mondták neki, egy hiba miatt nem szállnak ki.

Németh F. Bernadett

Móroczné Edina azt mondja, többször is telefonált az E.ON ügyeletére, hogy nem melegít a villanybojler. Először karácsony másnapján, mivel a szombati nagy szél után az elektromos berendezés elmondta a szolgálatot. Amikor többedszer telefonált, az ügyeletes azt válaszolta, azért nem hárították még el a hibát, mert „csak egy bejelentő volt”. Olvasónk ezt felháborítónak tartja.

- Ha mi ketten dolgozunk, akkor sem mondom a betegnek, hogy várjon, mert kevesen vagyunk hajnalban kelek, korán indulok a buszra, még mosakodni sem tudtam a napokban. Karácsonykor mosogatni is a bojler segítsége nélkül kellett.

Edina úgy tudja, a településen másoknál is jelentkezett a hiba, amit tegnap elhárítottak, legalábbis náluk már működött a bojler.
Egyházi Nikoletta, az E.ON győri szóvívője elmondta: a Garantált Szolgáltatásokban előírtak alapján egyedi hibabejelentéskor 12 órán belül kell elhárítaniuk a problémát, s tudomása szerint ennek kollégái eleget tettek. Ha a bejelentés este nyolc után érkezik, a hiba elhárítását azonban csak másnap 7-10 óra között kezdik meg.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!