2010.12.29. 07:58
Három nap melegvíz nélkül
Nyárád - Több család is melegvíz nélkül maradt karácsonykor, de a hibát a hét elején elhárították. Olvasónkat az háborította fel, hogy azt mondták neki, egy hiba miatt nem szállnak ki.
Móroczné Edina azt mondja, többször is telefonált az E.ON ügyeletére, hogy nem melegít a villanybojler. Először karácsony másnapján, mivel a szombati nagy szél után az elektromos berendezés elmondta a szolgálatot. Amikor többedszer telefonált, az ügyeletes azt válaszolta, azért nem hárították még el a hibát, mert „csak egy bejelentő volt”. Olvasónk ezt felháborítónak tartja.
- Ha mi ketten dolgozunk, akkor sem mondom a betegnek, hogy várjon, mert kevesen vagyunk hajnalban kelek, korán indulok a buszra, még mosakodni sem tudtam a napokban. Karácsonykor mosogatni is a bojler segítsége nélkül kellett.
Edina úgy tudja, a településen másoknál is jelentkezett a hiba, amit tegnap elhárítottak, legalábbis náluk már működött a bojler.
Egyházi Nikoletta, az E.ON győri szóvívője elmondta: a Garantált Szolgáltatásokban előírtak alapján egyedi hibabejelentéskor 12 órán belül kell elhárítaniuk a problémát, s tudomása szerint ennek kollégái eleget tettek. Ha a bejelentés este nyolc után érkezik, a hiba elhárítását azonban csak másnap 7-10 óra között kezdik meg.