Cél, hogy tovább nőjön az ügyfél-elégedettség

2024.04.22. 19:00

Ügyfélbarát hivatal elérése a közigazgatási rendtartás képzés célja

A kormányhivatal elsődlegesen az állampolgárok szakszerű és ügyfélbarát kiszolgálását kívánja elérni, hogy tovább nőjön az ügyfél-elégedettség. Az igények és elvárások azonban folyamatosan változnak, amivel lépést kell tartani és biztosítani a lehető legkényelmesebb ügyfélbarát szolgáltatásokat.

Benkő Péter

A változó jogszabályi környezet is megköveteli a dolgozóktól a naprakész információk elsajátítását, valamint tudásuk állandó bővítését – tájékoztat a Veszprém Vármegyei Kormányhivatal. Ehhez nyújt segítséget az általános közigazgatási rendtartás képzés, amelynek célja, hogy a kollégák felelevenítsék ismereteiket a jogszabályok alkalmazásával kapcsolatban, s ügyfélbarát legyen a hivatal.

Ügyfélbarát hivatal megvalósítására törekednek a képzéssel
Ügyfélbarát hivatal megvalósítására törekednek a képzéssel
Fotó: Veszprém Vármegyei Kormányhivatal

A képzés tematikája az általános közigazgatási rendtartásról szóló törvény felépítését követi, valamint az elektronikus ügyintézés, a panaszkezelés és a szankciótörvény rendelkezéseit is érinti – tudtuk meg, és azt is: az előadások alapvető célja, hogy az előadók a jogszabályi rendelkezéseket gyakorlati megvalósításban ismertessék annak érdekében, hogy a kormányhivatalon belül az egyes szervezeti egységek által egységes jogalkalmazás valósuljon meg.
A képzés interaktív, mivel a kollégák kérdéseket tehetnek fel az aktuális témára nézve, de akár egyedi ügyekben is. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a kormányhivatal kollégái nagy érdeklődéssel és aktívan vesznek részt az előadásokon.

A közigazgatási rendtartás-képzés interaktív
A közigazgatási rendtartás képzés interaktív
Fotó: Veszprém Vármegyei Kormányhivatal

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában