2024.10.27. 14:17
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen intézhető
November elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők.
Az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár
Forrás: Shutterstock
Fotó: Studio_Fennel
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-étől - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
A közleményben kiemelték, november elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől.
Példaként említik, hogy itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.
Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.
A közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy
az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, automatikusan értesülnek új számláikról.
Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető. Továbbá egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.