Nem kap segítséget az ügyfélszolgálattól

2017. június 09., 06:30 szerző: Laskovics Márió
komment
BALATONFÜRED Az ágyhoz kötött beteg Kozma Gyulánénak meggyűlt a baja a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV), valamint az OTPdirekt ügyfélszolgálataival. Napok óta próbálja elérni a cégeket a megadott telefonszámokon, mindhiába.
hirdetes_kapcsolo: 1
data['nincs_banner']: 0
G->reklam_mentes: 0

Mióta a cégbíróságon 2016 januárjában bejegyzett NHKV szedi be a szemétszállítási díjat, Kozma Gyuláné számlájáról nem tudják leemelni az összeget, mert a bank visszautasítja a megbízást. Holott arról tájékoztatták ügyfeleiket, nem lesz semmi teendőjük a szolgáltatóváltásnál. Ezért Kozma Gyuláné - mivel az OTP-vel telefonon nem tud egyeztetni - csekk-kérési kérelemmel fordulna az NHKV-hez, de őket sem éri el. Tavaly április óta nem tudja befizetni a díjat, és habár korábban az NHKV megnyugtatta, hogy késve nyújtják be a csoportos beszedési megbízásokat, mégis attól fél, hogy a végén majd kamattal együtt küldik ki a csekket.

Az NKVH budapesti telefonszámát csöngetve a géphang a következőt szajkózza: „Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2017 május hónapban kelt fizetési felszólító levelünkkel kapcsolatos fizetési kötelezettsége hatályos, egyben közöljük önnel, hogy a 2017. május 31-ét követő 45 naptári napon belül nem kezdeményezzük a követelés NAV részére történő átadását. A fizetési kötelezettség határideje levelünk kézhezvételétől számított nyolcadik napon jár le. Amennyiben számlájának ellenértékét már kiegyenlítette, kérjük felszólításunkat tekintse tárgytalannak. Egyedi jellegű elszámolási megkeresésekkel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére."

Vagy mégsem! Ugyanis hiába cseng ki perceken keresztül a készülék, a vonal túlsó végéről nem érkezik válasz. Illetve Kozma Gyuláné nem is kapott májusban felszólítást (egyébként havi számlákat sem kap az NHKV-tól), csak az OTP számlakivonatáról értesült az elutasított megbízásról. Olvasónk a legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfélszolgálatánál is hasonlóan „hatékony segítőkészséget" tapasztal.

Laskovics Márió

2017. június 09., 06:30 szerző: Laskovics Márió

Hozzászólások

Részletes műsor

loader image

Műsorok betöltése...