Gazdaság

2016.04.11. 17:55

Ha nem javít a szakember - Mit tehet a megrendelő elronott munka esetén?

Sok bosszúságtól megkímélhetjük magunkat, ha az otthonunkban kisebb-nagyobb munkákkal megbízott vállalkozókról előzetesen informálódunk. De mit tehetünk akkor, ha a mester már elvégezte a munkát, és azzal elégedetlenek vagyunk?

Penk Tímea

A Veszprém Megyei Kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztálya arról tájékoztatta lapunkat, hogy ha a megbízott vállalkozó elutasítja a bejelentett szavatossági igényünket, mint például a javítás elvégzése, akkor a panaszosnak két lehetősége van. Bírósághoz fordulhat hibás teljesítésre hivatkozással, vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, amely elsősorban a felek közötti egyezség létrehozására törekszik.

A fogyasztóvédelmi szakemberek hangsúlyozták, hogy a vállalkozástól érdemes előzetesen árajánlatot kérni, az elérhetőségéről tájékozódni, továbbá fontos, hogy minden esetben őrizzük meg a számlát.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!